חיתוך פרספקס בלייזר

זהו תהליך פשוט המשמש לייצור צורות מחומרים כמו אקריליק, פוליקרבונט ופוליסטירן.

החומר מונח תחילה על פטיפון מסתובב אשר מחומם לאחר מכן באמצעות לייזר אינפרא אדום. קרן הלייזר ממיסה את החומר והוא זורם אל הפטיפון המסתובב שם הוא מתקרר ומתקשה. לאחר מכן ניתן להסיר את הצורה שנוצרה מהפטיפון המסתובב ולחתוך לחתיכות קטנות יותר כדי ליצור צורות שונות.

 

חותך לייזר הוא מכונה המשתמשת בקרן לייזר

 

לחיתוך חומרים כגון עץ, פלסטיק או מתכת. זה יכול לשמש לחיתוך עיצובים מורכבים לתוך פני השטח של החומר.

חותך לייזר הוא מכונה בדרגה תעשייתית המשתמשת בלייזר CO2 או סיבים בעוצמה גבוהה כדי לחתוך חומרים. זה יכול לשמש לביצוע חיתוכים מדויקים עם עיצובים מורכבים.

חיתוך לייזר פרספקס הוא תהליך שבו קרן הלייזר ממוקדת בחומר לחיתוך אותו. החומר מחומם ואז מאדה על ידי קרן הלייזר, המייצרת פלזמה. הפלזמה עוברת דרך החומר וממיסה את פני השטח שלו.

ניתן להשתמש בחיתוך בלייזר ליצירת צורות ודוגמאות רבות בחומרים כמו עץ, מתכת, פלסטיק, גומי או נייר.

זהו תהליך שבו קרן לייזר ממוקדת בחומר, כמו זכוכית או פלסטיק, והחום משמש להמסת החומר. החומר המומס מתקשה במקום לאחר הקירור. תוכלו לחפש אותנו בגוגל: חלום חרוט.

התהליך שימש בתעשיות שונות, כגון תעופה וחלל וייצור רכב. זה יכול לשמש גם לייצור רהיטים וחפצים אחרים מאקריליק או שרף.

ישנם יתרונות רבים בשימוש במכונת חיתוך לייזר

זה יכול לחתוך דרך חומרים שונים, כולל מתכת, עץ ופלסטיק.

זוהי מכונה רב-תכליתית שיכולה לשמש למטרות שונות כגון חריטה, תחריט, חיתוך ודיו. קרן הלייזר ממוקדת בחומר שיש לחתוך רגע לפני שהוא נכנס למראה מסיטת הקרן. זה מבטיח שרק החומר שייחתך על ידי קרן הלייזר מושפע.

מכונת חיתוך פרספקס בלייזר היא כלי יעיל ליצירת עיצובים מורכבים ללא כל צורך בעבודת כפיים או כל ציוד מיוחד אחר. זה מאפשר לך ליצור עיצובים מורכבים עם דיוק ודיוק גבוהים ללא צורך להשתמש בכלים או מכונות נוספות

פרספקס הוא סוג של חומר העשוי בדרך כלל מפולימתיל מתאקרילט (PMMA). הוא משמש לעתים קרובות בתעשיית הבנייה בשל חוזקו ומשקלו הקל.

חיתוך בלייזר הפך לטכניקה פופולרית ליצירת דפוסים או צורות מורכבות על פרספקס. ניתן להשתמש בטכניקה זו ליצירת כל דבר ממסגרות חלונות, רהיטים, או אפילו שילוט.

תהליך חיתוך פיסת חומר באמצעות לייזר.

זה מושג על ידי יצירת נתיב עבור אלומת האור לעקוב ולאחר מכן הזזת החומר במהירות על מנת לחמם אותו.

טכניקה זו נמצאת בשימוש נרחב בתעשייה, במיוחד בבנייה שבה ניתן להשתמש בה ליישומים מבניים.

התהליך כולל שימוש בלייזרים לחיתוך חומרים כמו קרטון, עץ, פלסטיק, גומי וחומרים אחרים. ניתן לחתוך בחומרים אלו בדיוק ובדיוק גבוהים.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

המשאב האולטימטיבי: כיצד לבחור את מכונת הפשטת הצינור ההידראולית המושלמת

כאשר מדובר בבחירת מכונת קילוף צינורות הידראולית, הבחירה הנכונה היא קריטית. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות מכריע לקבוע איזו מכונה תענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך. במדריך מקיף זה, נדריך אותך דרך הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מכונת קילוף צינורות הידראולית, על מנת להבטיח שתקבלי החלטה מושכלת.

ספה נפתחת למיטה לנוחות אולטימטיבית באירוח

בעולם המהיר של היום, מיקסום המרחב הפך להכרח. בין אם אתם גרים בדירה קומפקטית ובין אם יש לכם חדר אירוח קטן, מציאת רהיטים המשרתים מספר מטרות חיונית. שם מועיל ספה נפתחת למיטה. עם רהיט חדשני זה, תוכלו להפוך את הסלון שלכם ללא מאמץ לחלל שינה נוח.

ביטוח רכב – מה חשיבותו עבורנו

רכב הוא אחד הנכסים החשובים והיקרים שאנחנו מחזיקים ברשותנו. אנחנו משקיעים לא מעט כסף ברכישתו וכן, משקיעים בו לא מעט